Selamat Pengantin Baru

Musim cuti sekolah nie.. sibok sgt dgn jemputan kahwin..x ketinggalan la adgn aku ni... makcik yang sebaya dgn aku selamat di ijab kabulkan pada 06 june 2009. Seronok juga dapat balik kg sbb dah lama x balik. Lagi2 musim durian... yg aku suka skali pasal wedding ni family dia org ni kreatif suma bt sendiri . Buah tgn utk tetamu bagi bakul kertas yg dia org anyam sendiri banyak plak tu, bunga manggar bt sendiri pakai riben and bunga telur pun anyam kertas juga. Cuba tengok brp lama dia org bt preparation nie... wah mmg kreatif la... Lagi satu dia pakai warna hijau yg aku teringin nak pakai ms wedding dulu tp x jd... bile tgk dia pakai mcm terkilan plak.. xper la dah lepas suma tu... x blh balik ke blkg dah.....Ada sikit gambar yg aku smpt ambik ari tu..........Tahniah INA & Shafie...

0 comments:



Post a Comment

PiNgU

Free Penguin Spin MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com